Lalezar

Cumartesi, Ağustos 19, 2006

Kırkyama Çantam



Özhan Hanımın kızına yaptığı çantayı çok beğenmiş ve yapmak için kalıplarını istemiştim kendisinden.Sağolsun oda kalıpları bana yolladı ve bende çantamı yaptım:)Yalnız ben çantayı biraz daha sadeleştirdim.Yapraklara boncuk eklemedim.Simli ipi çiçeklerinve yaprakların kenarlarında kullanmadım.Ve kapanmasını sağlamak için içine cırtbant diktim.Siyah gibi gözüküyor ama resmim koyu çıkmış.Lacivert kot kumaş kullandım.Çevremdeki insanlar çok beğendiler.Ve tabi bende ;)

8 Comments:

  • At 20/8/06 09:20, Anonymous candan said…

    Rügzancım kandilin mübarek olsun hayırlara vesile olsun
    çanta çok güzel olmuş güle güle kullan sevgilerimle
    sabun aklımdada biraz tembellik ediyorum:)

     
  • At 20/8/06 13:49, Anonymous Tarif Bahçesi said…

    Merhaba Rügzan, çanta harika olmuş asıl beceri dediğin budur. Hiç aklıma bile gelmez çanta yapmak ama inanıyorum ki insan kendi ürettiği bir şeyi çok daha mutlu bir şekilde kullanır. Ellerine sağlık Miraç kandilin kutlu olsun...

     
  • At 20/8/06 15:28, Blogger Rügzan said…

    Candancım teşekkür ederim seninde mübarek olsun kandilin,sağolasın çantamı beğendiğin içinSabunu bekliyorum;)

    Tarif bahçesi teşekkür ederim güzel sözlerin içinKesinlikle kendim yaptım diye daha bi severek kullanıyorum..Seninde kandilin mübarek olsun...

     
  • At 24/8/06 12:23, Blogger NAZLICA said…

    Çok hoş bir çanta, iyi günlerde kullan. Kendi yaptığının değeri birbaşka olur. Sevgiler

     
  • At 24/8/06 16:25, Blogger Rügzan said…

    Nazlıca teşekkür ederim.Sağol...

     
  • At 25/8/06 00:08, Blogger Ayşe said…

    Eline sağlık..
    Emeğin olan bişeyi kullanmak;insanı tarifsiz mutlu eder..
    Güle güle kullan..

     
  • At 25/8/06 12:24, Anonymous pembeli said…

    çok güzel bir çanta, ellerine sağlık

     
  • At 26/8/06 03:43, Blogger Rügzan said…

    Ayşe ve pembeli teşekkür ederim.Çok sağolun.Beğenmenize sevindim...

     

Yorum Gönder

<< Home

 
Bloglar Alemi